Thursday, September 23, 2010

Re: Моите 10 малки (мръсни) тайни АЗ ЗНАМ, ЧЕ НИЩО НЕ ЗНАМ - АМА ВИЕ ЗНАЕТЕ ДАЖЕ ПО-МАЛКО (ПОНЕ ЗА МЕН)!

1.Откраднах веднъж символична сума от родителите ми и съвестта ми така ме разяде,че нито можах да си призная, нито да ги похарча. Подарих ги на момиче, което не понасях и то си купи Барби. Да съм била втори клас и копнееща за някакво зверско физическо наказание. Съвестта е най-ужасното парче мечка на света! А!

2.Много малко вероятно е някога да спра цигарите. Доставят ми доста мерзко удоволствие,защото с тях общувам по-лесно. До всички, на които съм заявявала нещо различно - следващия път ми предложете един цигар. И като цяло ... никога няма да откажа.

3.Непостоянството ми стига докъдето и орловия поглед не стига. В главата си имам таблица : което непостоянство е по-долно получава повече точки. Класацията неизменно води пиенето, а на дъното е брането на забранени плодове - там съм супер постоянна.

4.Оправдавам всичките си грехове под предтекст,че съм го направила с добро чувство. Доста съм си убедителна, но това никога никого не е топлило.

5.Ужасена съм от личностния провал!

6.Неизменно мисля на английски, върша два пъти повече мисловна дейност, защото всичко трябва да превеждам. Така че понякога ви гледам и си мисля : "you stupid fuck! get yourself together and squeeze that pimple!", а казвам нещо много по-удобно и приемливо.

7. Независимо каква цифричка сложите в тази класация, никога няма да споделя най-големите си тайни. Не знам дали някоя от мацките го е направила...ако да, ГРЕШКА!

8.Когато съм недоволна от себе си често на повърхността излиза като безпочвени обвинения към другия човек, който направо се чуди защо съществувам и как може точно ТАЗИ кифла да му дудне в този момент. После обикновено се разсърдвам и трябва да ми се извинявате.
Тъй като е удобен момента - Иване, извинявай за огромните скандали от малките ми ЛИЧНИ причинички. Ужасна лупа съм.

9. Няма по-велико създание на тази планета от мен! Всичко знам, всичко мога, обичам всичко, дори и лъжата, искам света да се взриви в мен и аз в него. Той е толкова добър към мен, че просто трябва да съм го заслужила ПОНЕ бъдейки себе си ... е гати съкровището дето съм!
За тези, в които не живее тази тайна - смърт!

10.Тайни освен с комбайни ИЗОБЩО не се сещам с какво се римува. В час по рима - слаб две. Когато вниманието е върху мен не мога ГЪК! да кажа, но само гледайте докато ви няма ... опа..няма как да стане. Еми, изпуснAли сте... хахаха!


На чисто ли сме? or should I say "ARE WE CLEAR?" :)

1 comment:

  1. Постоянното е изградено от непрестанно променящо се непостоянно....

    ReplyDelete